tisdag, augusti 25, 2009

En ny symaskin (fast den är ganska gammal)

Jag har fyllt år och jag fick en symaskin! Jag har fått andra saker som jag också är väldigt tacksam för som en extern hårddisk och all den choklad som jag fick av mina vänner här i Lund! Tack även alla som kom till mitt tårtkalas i söndags och alla som grattat mig.

Men detta ska inte bli ett tackinferno. Jag tänkte helt enkelt visa upp maskinen jag fått, den är lika dan till utsidan som den jag lånade av mormor, men har fler funktioner och är inte lika använd. Jag blir bara så glad =). Den är så rubust men kan ändå göra allt jag önskar mig och lampan glappar inte och alla tillbehör och delar finns kvar. WEE!


//Lilla materialisten Fia

3 kommentarer:

  1. grattis igen! och vilken fin maskin.. den kommer du göra stordåd med, det har jag på känn :)

    SvaraRadera
  2. /din kassörsföreträderska Linn24 november 2009 kl. 16:16

    Hej Fia! gled in här via alminas blogg, vilken fin och mysig sida du har, me like! :)

    SvaraRadera
  3. Vad glad jag blir att du tycker det :)

    SvaraRadera