söndag, december 28, 2008

Mellandags göra

Nu har julen passerat, likadan som den brukar. Jag gillar traditioner, när de inte är dåliga och lite förnyning i år var att julklappsleken på lillejul (den 23:e) togs bort. Inga tragedier och många kramar. Bland mina paket kan jag nämna ett par rediga hörlurar från koss och en röd fin mattermometer. Den senare mycket praktisk. Med ett spann på -45 till 200 grader finns massa saker man kan ta tempen på. Tänk vad en sådan liten sak kan göra :P

Sen har julens eftertid gett en mycket ledig tid, visserligen så gick min annandag åt till att spy, Men igår när vinterkräksjukan började gevika så gjorde jag klart denna nåldyna:
Den kommer behövas! För annars kommer det snart ligga knappnålar i varenda hörn hemma i Lund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar