fredag, augusti 08, 2008

Byxor från februari

I denna sommar slöhet. Jag ska faktist börja sy snart, på ett piano (el. keyboard) fodral som jag måste ha i flytten, annars så har jag inte fått sytt ngt nästan. Så jag tänkte idag ist visa ett par byxor som jag sydde för ett halvårsen, på sportlovet.

Ja de har blivit liggande, de nästan försmå när jag sydde dom och efter allt påskgodis så blev glömdes de bort. Men idag kom jag på dom! Dessutom så är jag ngt mindre på sommaren (fråga mig inte varför, jag gör ingenting fysiskt) Dock så har ju julmaten haft lång tid på sig att försvinna. Ja, så nu har jag dom på mig och de är inte för små.

Ikväll ska jag på bio, se den där Will Smith filmen, vet inte så mycket om den men Jon hade dragit med 7 pers så det ska iaf kul att träffa lite (snart) gamla vänner innan alla flyttar. Undra ifall ngn märker byxorna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar