söndag, augusti 03, 2008

Korsett och medeltidsskräddare

Nu har det inte blivit så mycket att sy den senaste tiden. Det har liksom kommit upp något annat oplanerat intressantare i mitt liv de senaste veckorna. Dessutom gifte sig min kusin igår. GRATTIS ELIN och HANS. Må ni få ett långt och lyckligt liv.

Men även om man inte syr så hinner man ju ändå surfa runt ändel. Tänkte försöka hitta lite bra sy bloggar här i vår stora gemensamma eter. Och som redan synts så har ju jag fastnat för medeltiden så ny tänkte jag visa ngt snyggt och riktigt bra. En medeltids förening som har sitt egna skräddarskrå, här är en som gör sitt mästarprov just nu och hennes andra prov-dräkt. Och hennes blogg som verkar innehålla en del mer. Men jag faller mest för korsetten, en riktig korsett, inte dessa falska goth-korsetter som bara ska vara sexiga och är i strechtyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar