fredag, oktober 24, 2008

Ah, det var skönt!

Att ha skrivit första mattetentan alltså. Och det gick rätt bra tror jag. Borde klara det iallafall, och en sak är säker: jag kommer bli jäkligt besviken och sur om jag kuggar. Inte bara det att jag har uppblåsta tankar om mina mattekunskaper, jag kommer även behöva plugga matte hela jullovet. På jullovet har jag ju tänkt att äta julgodis och pussla och spela spel. Nä klara den måste jag.

Men åter till idag. Jag ska se Miss Li ikväll. Konsert är man på allt för sällan men nu när man kommit till en stad där det händer saker måste man ta försig. Ska bli riktigt najs och jag kommer studdsa runt som en studsboll. Jag och Stella har dessutom köpt likadana torkosa byxor, likformiga, ej kongruenta... Vi läser ju faktist eko och varför sluta vara ekoist för att nollningen är slut. Det är snygga byxor för kvällen och så är vi säkra på att Sigge Haj hjälpte oss på tentan.

2 kommentarer:

  1. Jag hittade hit!
    Hoppas konserten var bra,
    vanten är jättefin!
    /E

    SvaraRadera
  2. och alla klänningar är också grymt fina ser jag när jag tittat lite mer, du syr sjuukt bra!
    /E

    SvaraRadera