torsdag, april 17, 2008

Deadline spikad

Jag känner lite så här nu, jag skriver allt dagen efter, väldigt många inlägg börjar med igår. Så även tänker jag göra det idag.

Igår sydde jag en liten fjuttbit. Skulle på teater och han bara sy en timme. En så fjuttig bit att jag vet inte ens om den är värd att visa på bild. Däremot är det en viktig bit, den håller nämligen ihop hela rumppuffen som är fylld med massa tyll vid det här laget. (sydde tyllen ända gången jag inte fick skrivet alls på bloggen). Det kommer bli mer av denna anspråkslösa sak när jag sytt fast den ordenligt och sytt på hyskor, den ska nämligen hänga löst på klänningen.

Förövrigt har jag fått en deadine, på måndag om knappt en och en halv vecka vill ena halvan av PR-gruppen ta studio-foton så då måste det vara klart. (tur att jag inte har några prov nästa vecka för då hade det varit helt kört...) Men det ska nog gå bra. Dessvärre ska jag till huvudstaden över helgen och sumpar massa god sytid, och idag har jag ägnat alla fritid åt att packa och sy klart min plånbok, visst blev den fin? och visst är det skönt att ha en fungerande plånbok när man ska ut och resa men jag hade ju kunnat fördela min tid bättre. Får sy hela söndag-natt istället :P

(här skulle det vara en bild men blogger är inte på minsida idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar