onsdag, april 23, 2008

Nu är den rosa också klar!!

Skönt att ha de gjorda. mmm. Den rosa har jag till och med hunnit lägga upp. Eller det är just det jag har gjort idag. Fick sy upp den med sneband som jag köpte idag eftersom jag tagit till för lite ner till. Med det blev bra, det syns knappt ens att jag sytt på maskin och inte med fina kråsparkstygn förhand (som då inte syns på framsidan). Sydde även på två stora (17mm diameter: gigantiska!) tryckknappar som ska hjälpa till att hålla upp släpet/bakkjolen, fick köpa även dom idag. Nu ser det ut som man har två hål i ryggen, eller annat skumt hightech uttag, när man inte har satt på släpet. Skulle funka om man vill spela cyborg, med lite fantasi.

Kan även nu ta och börja med min klänning ikväll, hoppas jag hinner klart med den innan söndag för nödlöningsklänningen är hemsk. Grejen är den att jag är typ den ända som har en klänning jag kan ha i värsta fall.

1 kommentar:

  1. det är alldeles för lite cyborger i Dostojevskij :) Får man se cyborguttagen på klänningen som du pratade om? :)

    SvaraRadera