söndag, april 27, 2008

Nu är det lite färdigt då...

Nu är det lite tomt. Visserligen finns det alltid massor att göra, när man har ett prov i veckan tills studenten och ser ett MVG i fysik B som det största att sträva efter bland gymnasiebetygen och dessutom en 2 timmars slutproduktion om en vecka, 6 föreställningar. Och att skriva själva projektraporten. MEN det finns inget längre ATT SY. Visst kan jag fortsätta med folkdräkten men jag har ingen tid fören skolan är slut. Inget mer syande :(. Jo det kommer ju bli endel, det går ju inte att låta bli att virka ngn boll, ska också brodera på min balklänning. Balklänningen ja! Nu har mamma börjat sy på den, kommer förmodligen publicera bilder på den efterhand den växer fram. Men mamma syr den. Den ska bli bäst nämligen och det kan bara mamma göra.

På bilden ser ni min klänning, alltså det jag ska ha på mig i Idioten. Ja det är ingen klänning utan blus och kjol. Sydde den på ändast två dagar, två eftermiddagar efter skolan, i torsdags och fredags. Trodde aldrig jag skulle hinna, målet var det men hur ofta lyckas man med sina mål? Jag gör det iaf max 1 gång av 10.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar